Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Οικονομόπουλος: «Αν δεν κλαίει ο άνδρας, δεν είναι άνδρας»

 
Νίκος Οικονομόπουλος: «Αν δεν κλαίει ο άνδρας, δεν είναι άνδρας»
 
 
 
«Αν δεν κλαίει ο άνδρας, δεν είναι άνδρας. Εξαρτάται βέβαια και από το πώς κλαίει. Εγώ μπορεί να μην δακρύζω, αλλά συχνά κλαίω μέσα μου, γιατί είμαι πολύ εσωστρεφής ως άνθρωπος», δηλώνει ο Νίκος Οικονομόπουλος σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «Hello» και σε μια προσωπική εξομολόγηση, μιλά για τις αδυναμίες, τα όνειρά του, τις γυναίκες και την πατρότητα
Παραδέχεται ότι η προσωπική του ζωή είναι ένα κομμάτι που δε «βγαίνει» έξω από το σπίτι του: «Αγαπάω τόσο πολύ την δουλειά μου, που δεν θέλω να δώσω κανένα άλλο δικαίωμα, εκτός από τα τραγούδια μου. Ούτε θέλω να προκαλέσω τον κόσμο… Δεν επιθυμώ να “μείνει” o κόσμος σε πράγματα που δεν αφορούν την δουλειά μου».
«Αισθάνομαι έτοιμος, αλλά και ανέτοιμος να γίνω πατέρας. Ίσως να μην είμαι σίγουρος ακόμη, γιατί πρέπει πρώτα να βρω τον άνθρωπο της ζωής μου. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι όχι απλώς αγαπάω, αλλά λατρεύω τα παιδιά και πιστεύω ότι όταν κάνω δικά μου, θα αλλάξει κυριολεκτικά η ζωή μου. Περιμένω πώς και πώς να έρθει αυτή η στιγμή!», ενώ προσθέτει ότι όταν αποκτήσει το πρώτο του παιδί, θα καταλάβει αν θέλει κι άλλα.
Ο 28χρονος τραγουδιστής δεν διστάζει να παραδεχθεί πως είναι δύσκολος άνθρωπος για την γυναίκα που είναι μαζί του, είναι αρκετά νευρικός και δείχνει όσα τον ενοχλούν, ενώ παράλληλα δηλώνει ευαίσθητος, δοτικός στον έρωτα και αυθεντικός.
Αποκάλυψε τέλος ότι είναι στο στούντιο από τον Ιούνιο και πως τα νέα του τραγούδια θα κυκλοφορήσουν ανήμερα της γιορτής του!






hello magazine

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος30.10.12

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ? ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΣΚΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ! ΜΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή